Iesirea din priza
De ce este nevoie sa dormim inconstient? Nu cred ca este vorba doar de odihna fizica. Pot sa stau toata ziua cu ochii in tavan, sau sa meditez relaxat. Dar pana la urma tot sunt “scos din priza”. Activitatea constienta trebuie sa ia o pauza. Procesarea informatiilor venite de la simturile obisnuite trebuie sa se opreasca, iar instalatia sa fie aerisita. Probabil ceva acumulat in timpul zilei trebuie depozitat, pus intr-un sertar, facut un fel de back-up.
Sa fie cele aproximativ 50000 de ganduri zilnice care se aduna pe “capul” meu si nu mai pot produce altele? Si scot stecherul din priza constienta si il infig in cea subconstienta. Ma conectez la lumea viselor si fac upload. Iar acolo, in Astral, sau a 4-a dimensiune, sau cum s-o numi, fiecare dintre gandurile acestea se organizeaza pe principii rezonante. Marul la care m-am gandit inainte de culcare se aseaza frumos langa imaginea marului. Pe al meu l-am curatat de coaja si i-am mancat si cotorul cu seminte. Dar uite ca asta din vis e intreg. Interesant. Un fel de banca de informatii de baza, de genul: “Marul? Iata cum trebuie sa arate!”. Dar cine stabileste asta? Daca voi continua sa-l mananc fara coaja vreo 2-3 ani oare se va schimba si cel din lumea viselor? Inca n-am incercat, dar as putea sa-mi imaginez ca da, se schimba.
Sunt sigur ca mai sunt si altii care s-au gandit la mere in aceeasi zi, sau poate alaltaieri. Gandurile respective s-au asezat langa al meu, cel fara coaja dar cu seminte si cotor comestibile? Continui sa-mi imaginez ca daca toti cei care se ocupa de mere in mod constient ar incepe sa le cojeasca si sa le manance cotorul, in lumea viselor marul s-ar transforma. N-ar mai avea coaja.
Am citit cum ca anumite vise sunt premonitorii. Asta presupune bineinteles sa mi le amintesc pentru a putea face vreo corelatie. Deci exista o legatura intre lumea viselor si cea a experientei constiente. Conform principiului de mai sus, as putea ajunge sa vad peste tot in timpul zilei numai mere decojite. Sa nu mai experimentez coaja de mar. Sau, din alta perspectiva, pana si cei carora le placea la nebunie coaja de mar ajung sa o dea deoparte. Uhuau!
Ce implicatii ar mai fi? Probabil cu cat sunt mai multi care se gandesc la acelasi lucru, cu atat imaginea Astrala devine mai clara, mai energizata. Cu cat audienta unei reclame este mai mare, cu atat ambalajul vizualizat se impregneaza mai adanc in Astral. Si a doua zi, in fata raftului cu ambalaje, l-as alege pe cel mai energizat, nu-i asa? Si as crede ca-i decizia mea unica si personala, cand de fapt este energizata de toata audienta.
Hai sa zic ca nu ma deranjeaza ce cutie de detergent aleg, continutul fiind atat de asemanator, iar eficienta spalarii este direct proportionala cu pretul. Dar ce se intampla cu acele nevoi pe care simt deodata ca le am? As manca o ciocolata pentru ca imi da senzatia ca sunt o persoana mai buna, sau as conduce o masina noua, pentru ca cea veche e veche si nu are facelift. Telefonul parca nu se mai misca atat de repede. Mobila din casa e prafuita, hainele, pantofii, etc., samd.
Dar cum e cand trebuie sa aleg intre persoane? De ce unele persoane par mai eligibile decat altele?